Kirándulás...

 2009.04.15. 00:10

Na hazatértem.

Tele vagyok élményekkel,meg mindenféle gondolatok kavarognak a fejemben.Szerencsére a kedves barátaimnak sikerült kizökkenteniük a szokásos letargikus hazajövős állapotból tegnap este egy kicsit.A múlt heti pénteki melót kihagytam úgyhogy elindultunk kettecskén a kedvesemmel hozzájuk,mert ugye előtte Ő töltött itt nálam egy hetet.Bő 6 óra utazás, és pár UNO kártyajáték megnyerése után,jó fáradtan még gyorsan elmentünk megvenni a jegyeket mert ugye másnap Bécsbe készültünk.

A reggeli kelés gyorsan ment mint ahogy ilyenkor szokás, gyors készülődés aztán indulás, kissebb igazoltatásprobléma az út elején(otthon hagyott igazolvány) aztán már ott is voltunk.Elég régóta szerettem volna már kijutni ide szóval kiváncsi voltam, ráadásul ugye Nyuszival mentem,ami még különlegesebbé tette az egész kirándulást.

Schönbrunn felé vettük az irányt.9-re sikerült is odaérni.Hálaistennek kb 25 fok volt. Sétálgattunk a kertben  körülbelül a park 30%-át tudtuk megnézni mert ugye délután mennünk is kellett haza.Fantasztikus az a hely sajnálom hogy nem tudtunk bemenni még pluszba a kastélyba, meg az állatkertbe is.Megbeszéltük jövünk legközelebb, és bepótoljuk.

Mindezek után elindultunk a Praterbe.Na az mókázás volt a javából :D Felültünk mindenféle hülyeségre,többek között a szellemvasútra meg ilyen farönkös összevizezős valamire is ami nagyon durva volt:D

Aztán irány haza,este pedig elnéztünk egy győri szórakozóheléyre,ami nekem ilyen teljesen jó kis pihengetés volt,fenti részen beszélgettem egykét jófej emberkével,aztán mire eljött a 4 óra jól elfáradtam.

Vasárnap délben jól eldöntöttük az ágyban hogy megnézzük a győri állatkertet.Kettőre oda is értünk, aztán jól szemügyre vettük az összes állatot, sőt még jól meg is etettünk néhányat.Mondanom sem kell hogy a majomknál töltöttük a legtöbb időt:D Óriási amit azok művelni tudnak,én órákig eltudnám nézni amit csinálnak, és ahogyan viselkednek.Amikor megpróbálták megkaparintani az ásványvizes palackomat hát attól meg aztán teljesen végem volt:D:D Ismét nagyon jól éreztük magunkat. :)

Hát dióhéjban nagyjából ennyi a kis kiruccanásunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: ünnep bécs győr állatkert kirándulás nyulcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://rapster.blog.hu/api/trackback/id/tr81065732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása